DELTANGETAM
عشق یعنی؟؟؟؟
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.

پيوندها
√تـــــــڪ ستاره ـڪوتـڪ√
ماست و خيار
selena's fan
دوست
جک sms داستان عاشقی / عکس
کلبـــــه تنهـــــــــایی!!!
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق یعنی؟؟؟؟ و آدرس raha1177.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 15912
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
raha kamali

آرشيو وبلاگ
مرداد 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, :: 17:53 :: نويسنده : raha kamali

 هر چه خواستم دلم را آرام کنم ، آرام نشد دلم و بیشتر بهانه تو را گرفت، هر چه خواستم بگویم بی خیال، بی خیالت نشدم و به خیالت تا جایی که فکرش هم نمی کنی رفتم... می خواستم با تنهایی کنار بیایم، دلم با تنهایی کنار نیامد، می خواستم دلم را راضی کنم، یاد تو باز هم به سراغم آمد، می خواستم از این دنیا دل بکنم، دلم با من راه نیامد... بگذار اعتراف کنم که دلم در چه حالیست، بدجور از نبودنت شاکی است، هر جا هستی برگرد که اصلا حالم خوب نیست...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: